ServiceCenter
Professioneel klantsupport vanuit Woerden
Met een onderhoudscontract bij IDB Groep ben je tijdens kantooruren altijd verzekerd van ondersteuning door ons ServiceCenter. Belangrijk, want storingen in systemen of software betekenen kostbaar productiviteitsverlies. Na een melding gaan deskundige helpdesk-medewerkers er meteen mee aan de slag. Zij lossen veel voorkomende problemen direct voor je op. Bij complexere vraagstukken staan interne specialisten klaar. Alle communicatie over een melding verloopt via ons ServiceCenter. Telefonisch via 0348 – 46 55 00 en/of via het extranetportaal.
Toegang tot extranet
Als IDB Groep-klant heb je toegang tot een eigen, goed beveiligd extranetportaal. Hier vind je alle belangrijke informatie op één plek terug. Denk aan een overzicht van geïnstalleerde programma's en contactgegevens van je aanspreekpunt binnen onze organisatie. Plaats in het extranetportaal je helpdeskmelding en volg de voortgang. En vind de nieuwste updates en release notes van softwareprogramma’s. Controleer of updates al geïnstalleerd zijn of download deze direct. Tot slot vind je in het portaal de status van eventuele bestellingen terug.
Online Support
Ontstaat er een probleem op een van je werkplekken? Het ServiceCenter kan via TeamViewer op afstand met je meekijken. Zodat je snel weer aan de slag kunt.